دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences

حراست دریک نگاه

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۳/۱ | 

تقویت ساختار  وتوسعه دفتر مرکزی به جهت محل استقرار کارشناسان :

   برنامه ریزی جدی در جهت تقویت ساختار نیروی انسانی و حوزه های کارشناسی وهمچنین توسعه فضای فیزیکی دفتر از جمله برنامه های مهم حراست بوده است که بحمدا... دفتر مرکزی در طبقه چهارم ساختمان شماره 2 پزشکی مستقر و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مناسبی با وجود عدم تحمیل  بار مالی برای ستاد دانشگاه و با همراهی حراستها تابعه  در امور خیرین و مراکز فراهم گردیده است و تعداد 6 نفر به حوزه کارشناسی دفتر مرکزی علاوه بر نیروهای قدیمی اضافه گردیده است. همچنین مکاتبات و جلسات کارشناسی لازم برای چارت جدید دفتر مرکزی حراست دانشگاه بر اساس ابلاغیه مرکز حراست وزارت متبوع با 22 ردیف کارشناسی در ساختار جدید  دانشگاه  همراه با پرداخت فوق العاده مدیریت مشاغل مدیریتی در حراست  انجام و پیگیری شده است.

<!--[if gte mso 9]> Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA <![endif]-->

<!--[if gte mso 9]> <![endif]--><!--[if gte mso 10]> <![endif]-->

و آخر تقدیر نامه  (سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی)

      پس از ادغام دانشگاه ایرن در پائیز 1389 در دانشگاههای علوم پزشکی شهید بهشتی و تهران ، عمده فعالیتهای قبلی حراست بر اساس نوع تقسیم بندی ادغام در دل حراست دانشگاههای یاد شده متمرکز گردیده و پس از تصویب احیاء و انتزاع  دانشگاه ایران از دانشگاههای تهران و شهید بهشتی در تاریخ 18/1/1392 و با انتصاب  مدیریت جدید دفتر مرکزی حراست دانشگاه ، برنامه های یادشده با همکاری همه همکاران  قدیمی  و جدید در  مجموعه حراست ستاد و مراکز تابعه و با مساعدت همه اساتید و مسولین محترم در هیات رییسه دانشگاه و مدیران مراکز وهمچنین  عنایت ویزه عزیزان در مرکز حراست وزارت متبوع و ...انجام گرفته است که ضمن تقدیر و تشکر از همه ایشان، تحفه ای است  ناقابل به محضر امام زمان (عج ) و مقام معظم رهبری و همه کسانی که دل در گرو اعتلای این مرزوبوم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند.

و العاقبه للمتقین

 <!--[if gte mso 9]> Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA <![endif]-->

<!--[if gte mso 9]> <![endif]--><!--[if gte mso 10]> <![endif]-->

برنامه های الویت دار دفتر مرکزی حراست دانشگاه :

1 - تهیه ، تدوین و اجرای برنامه های عملیاتی کوتاه و بلند مدت حراست.

2- توسعه فیزیکی ، انسانی تجهیزاتی دبیرخانه محرمانه مکاتبات ، اسناد و اطلاعات طبقه بندی شده در حراست به منظور تمرکز کلیه اقدامات مربوط به حفاظت اسناد ، نظارت بر تولید گردش و بایگانی اسناد .

3 –لیست بندی اموال منقول و غیرمنقول دانشگاه قبل از ادغام و همچنین اموالی که براساس مصوبات ( هیئت تعیین شده توسط وزارت بهداشت ) بایستی به دانشگاه تحویل گردد و تثبیت تملک فیزیکی و اسنادی برآن ها .

4 –دسته بندی ، بایگانی و حفاظت از اسناد مالی ، اداری و فنی مربوط به واحدها .

5 –ضرورت انجام بازمهندسی ساختار تشکیلاتی و منابع انسانی بر اساس ماموریتها و تکالیف قانونی با در نظر داشت اسناد بالا دستی و مصوبات با تصویب هیئت رئیسه و یا هیئت امنای دانشگاه با رویکرد برنامه ریزی و نظارت بر ارائه خدمات بر اساس سیاستهای وزارتی و ملی .

6 –استحصال و دسته بندی اطلاعات پرسنلی کارکنان و صدور کارت های شناسائی لازم ( پرسنلی –بازرسی ) .

7 –تهیه شناسنامه محیطی و نظارت بر حفاظت فیزیکی ساختمان و مشارکت در حراست فیزیکی آن با همکاری سایر مراجع ذیصلاح و همچنین برنامه ریزی دقیق  سر شیفت انتظامات و آموزش آنها همراه با تامین وسایل ایمنی .

8 –برنامه ریزی توانمند سازی کارکنان واحد حراست از طریق برنامه های آموزشی حضوری ، عملی و مجازی .

9 –توانمند سازی بخش بازرسی رسمی و غیر رسمی واحدها و حراست محیطها با هدف آسیب شناسی فعالیت حراست دانشگاه در ستاد و مراکز با هماهنگی مرکز حراست وزارت متبوع و سایر نهادهای مرجع .

10 –ضرورت توجه ویژه به حراست اسنادی و اعتباری سازمان بویژه از طریق توجه به امنیت شبکه و فناوری اطلاعات   . (IT)

11 تسریع در بررسی و پاسخ به استعلام های انتصاب بویژه مشاغل حساس با عنایت به ضرورت ترمیم سریع بدنه فنی کارشناسی و پشتیبانی واحد های ستادی.

 


دفعات مشاهده: 357 بار   |   دفعات چاپ: 23 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر